Zehra9616 Busra2013 8 ay 8 gunluksun sanirim cnm yanlis hesaplamadiysam matematik ozurluyum azcik ama idare et
Busra2013 Zehra9616 kız 8ay 8 gunluk oldumu 9 un ıcınde olmus oluom😂 bence sen 7 ay 8 gunluk oldugunu yazcktn
miranbeyinmothersi Melekk32 canım 7 yeni girmişsin . 32 haftada 8. Ay gireceksin doktorum bana öyle söyledi. 33 giryorum 8.5 olarak hesaplıyorum
Seymaben Aselinkooo allah razi olsun sorana 7 aylikmi diyeyim yani😅😅😅hamilelik haftalariyla birlikde matematigimde 0 landi
Aselinkooo Seymaben 7 ye yeni girdim, diyin 😄 bide her zaman tam vakit söylemeyin biraz ilerleyince daha doğurmadın mı diye darlamasınlar 😄🤣 ben hep daha küçük söylüyorum 🙈
Aselinkooo Seymaben 🤣🤣🤣 hahhah. Ya zaten doktorlar Herzamann hafta hesabı yapar 40 hafta 9 ay 10 güne eş değer oluyor. Karışıyor ister istemez
Ozlem2206 Zehra9616 bende 30 olacağım geçen gün biride bana 7ye yeni giriceksin diye iddalaştı hamilelik onların hesabına göre 1 yıl falan sürüyor galiba 😂
Nuryalinn Ozlem2206 30 haftalık gebelik tam 7 ay oluyor ama 8 değil hamilelikte tam 4 haftaya göre hesaplama olmuyor