Bsra-tasan06 Zehra9616 bende bu ay hesaplamasından hiç anlamıyorum ya şuan 16+3 haftalıgım kaç ay oluyor acaba ☺️
Ozlem2206 Zehra9616 bende 30 olacağım geçen gün biride bana 7ye yeni giriceksin diye iddalaştı hamilelik onların hesabına göre 1 yıl falan sürüyor galiba 😂
Askiletotomsu Bsra-tasan06 benmde kafam durdu üstte bir arkadaşımız 6 ayliksin demis şaşırdım 28 hafta 6 aylık olarak hesaplanıyor ise o zaman ben 6 haftalık hamileyim ama henüz hamile değilim mi demek oluyo😅
Aselinkooo Askiletotomsu 6 ay şöyle 6 ay bitmiş 7. Aydan da 19 gün bitirmiş. 11 gün, sonra tam 7,ay bitiyor 😄 7 yi dolduruyorsun dedim 🤗 genelde doldurduktan sonra tamamen 7 ay denir ya. 7 ayım bitti gibi.
Zehra9616 Busra2013 8 ay 8 gunluksun sanirim cnm yanlis hesaplamadiysam matematik ozurluyum azcik ama idare et
Seymaben Aselinkooo allah razi olsun sorana 7 aylikmi diyeyim yani😅😅😅hamilelik haftalariyla birlikde matematigimde 0 landi