Gamzekr canım 10 günlüğüz. 2 paket 1 numara almıştık, 1 pakette arkadaşım doğumda getirdi. Biz 3. Pakete geçtik bile. Bende ne yapıcam bu kadar 1 numarayı diyordum ama yetmeyecek sanırım. Bide 4255 doğdu oğlum aslında. Ama bizde mi sorun anlamadım çok bez yedik biz 🤷🏻♀️