ozmus arzm28 valla sormayın ya. Ben de öyleyim. Hep ay bir şey olursa. Ay zaömn bir geçsin haftam ilerlesin vs vs hep bir diken üstündelik😊😊😊😊
AnnelikHayali arzm28 ben detaylıyı radyoloji doktoruna yaptırmıştım. Sonucu kadın doğum doktoruna gösterince o söylemişti raporda böyle böyle yazıyor diye. Beni perinatologa yönlendirdi. Bir hafta sonra perinatologa gittiğimde öğrendim parlaklığın kaybolduğunu.
arzm28 AnnelikHayali anladm canm bende doktoruma detayli sorarm b Bugun gittim sansima amlyti varms soramadm dogru duzgun kotu denk geldi perinatolg da cok üstünde durmadı sadece 32 de yeniden bakalm dedi imsllah gecer yavrumun
Bsra-tasan06 arzm28 16 haftalıgım ultrasyonda doktorum farketti söyledi ama tek başına bir anlam ifade etmiyor korkma telaş yapmana gerek yok zamanla geçiyor çogu zaman dedi ☺️ İçini ferah tut inşallah geçer zamanla 🙃