arzm28 Detaylida doktorum parlaklik olduğunu söyledi ama tek bulgu oldugu icin amniyosentez fetal dna istemedi .basina gelen varmi zamanla geciyor mu geçebilir de artablirde dedi
okuyor arzm28 Benim de bağırsakta parlaklık çıktı. Tek bulgu olduğu için anlamı yok dedi. Çocukta sorun olması için en az 3 bulgu gerekiyor dedi
heleninannesi06 arzm28 aynı durum var kalbinde birden fazla parlaklık takip ediyor doktor ve korkulacak hiçbir şey yok diyor zamanla geçiyormuş
papatya981 okuyor bagirsaktaki parlaklıkta geçiyor kaçıncı haftada gittiniz benim arkadaşım erken gittiği için çocuk idrarini içiyor ondandır haftaya tekrar gel demiş doktor gittiğinde yokmustu ☺️
papatya981 okuyor oda 22de gitmişti bende Garanti olsun diye benimki yani biraz daha büyüsün diye 23+5 te gittim
arzm28 heleninannesi06 insllah gecer canm bende sordm yani istersen yaparz fetal dna ama suanlk gerekli görmüyorum dedi rabbim evlatlarımızı korusun
arzm28 Bora5832 cok sevindm darisi basima insllah benmde cok detaylandirmadi sanrm korkutmak istemedi tek bulgu olduğu için heralde
Bora5832 arzm28 tek bulguda bir sıkıntı olmaz inşallah birden fazla bulgu olursa down sendromu riski olabileceğini söylüyorlar o da sadece bir risk kesinliği yok
Kalkgidek01 İlk kızıma parlaklık var bu Türk ırkı oldugumuzu gösteriyormus zamanla kaybolur korkmayın dedi öyle de oldu minnosum maşallah cok saglıklı 🙏🙏🙏
AnnelikHayali arzm28 ben de aynı şekilde detaylıda kalpte parlaklık olduğunu öğrendim. Bir hafta sonraki kontrolde hiçbir şey kalmamış. 😊
arzm28 AnnelikHayali peki size kim söyledi yani bana perinatolog söyledi bugyn doktoruma gösterdim sasirdi smdi geçip geçmediğini acaba görebilir mi yoksa yine periantlog mu gorcek
arzm28 ozmus benmde oglusumda cikti canm 2li temiz dye benm doktorum da başka bir sey istemedi inşallah gecer tez zamanda
AnnelikHayali arzm28 ben detaylıyı radyoloji doktoruna yaptırmıştım. Sonucu kadın doğum doktoruna gösterince o söylemişti raporda böyle böyle yazıyor diye. Beni perinatologa yönlendirdi. Bir hafta sonra perinatologa gittiğimde öğrendim parlaklığın kaybolduğunu.
ozmus arzm28 geçiyor geçiyor hiç stees yapmayın. Detaylıyı yapan doktorum bastıea bastıra söyledi bu geçer çünki tek bulgu ve 2li testin temiz diye. Hiç sıkmayın canınızı😊