Kuzeymizgin Anlıyorum canım, çok geçmiş olsun diyeyim 😕 Pazarcıklıyım ben de bu arada, Serdar Özer var orda tek doktor olarak. Ona gidiyor olmalısın, memnun musun? İyi anlamda herkesin dilinde Serdar bey, doğumumu onda yapacağım şu anki düşüncemize göre