Mom10_ Ben cinsiyet belirleme melek e baktırdım 40 TL karşılığında kız dedi oğlum olacak .. Çin takvimine göre baktı bence .. tabi kimse zorla bakmıyor ama heyecandan yapıyoruz böyle şeyler işte .. Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin 🙏
Hzlkaya Ozgeozgul ben yaptırdım tuttu ama öyle doğum tarihiyle olan değil ultrason resmiyle yapılan doğru tarihle bakan kız dedi ama oğlum olacak ultrasona bakan erkek demişti daha 6 haftalıkken
Bendiyebiri Ozgeozgul peki böyle şeylere gerek var mı ben ilk defa duydum instagramdan bakıldığını valla bide parayla şok oldum şuan 😂😂 zaten 3 4 ayında öğreniyorsunuz ki Rabbim sağlık versin de cinsiyetin ne önemi var ❤️🙏🏻 Ama insan çok merak ediyor o ayrı tabi 😁
Ozgeozgul Bendiyebiri bende geçen gün duydum aşırı merak işte sonra pişmanlık kendini ona alıştırıyorsun sabredebilmek en güzeli
miyopmom Ozgeozgul cinsiyet hesaplamasi arzu ya baktirdim kiz dedi %80 gerci burada iki arkadasta bana kiz dedi o yuzden kiza odakladim kendimi😅insAllah saglikli bir sekilde bu hafta ogreniriz cinsiyeti
_yasemin_ eslemsi Erkeğin ve kadının kan değişimi olurmuş birinin 3 senede 1 birinin 4 senede 1 ben de YouTube’dan bir videoda denk gelmiştim. Yazarsan çıkar canım
Ozge https://www.gebelikicin.com/hesaplamalar/rus-takvimi/ anne baba doğum tarihi ile ilgili olana ben burda baktırdım 0 masraf. Google kan yenileme ile cinsiyet hesaplama yazarsanız pek çok site ücretsiz hesaplıyor.