sevo_asc çok şükür hiçbir sıkıntımız olmadı şimdiye kadar son 20 kaldı artık. Doktorun aksini söylemediği sürece hiç kuruntu yapmamak lazım.ilk aylarda insan korkuyor bişey mi olacak diye ama sonra alışıyor. Herkes aynı olacak diye birşey yok sonuçta her bünye her bebek farklı içimizi ferah tutmalıyız😊