Merveyldrmmm
Ben son 1 aydır meyvenin abur cuburun dibine vurmuştum çok yiyoduö doktor şeker yüklemesi yaptır deyince tahmin ettim zTen yüksek çıkacağını çıktıda onunda çok fazla payı var şimdii sağlıklı besleniyorum diyetisyenimle beraber umarım insüline ihtiyaç duymadan geçer ama gerçekten çok zor diyet yapma herşey yasak psikolojikmen çöküyosunuz evlatlarımız için herşey ama