momz 111 çıkmıştı benim, doktor normal dedi. Hiç endişe etmeyin, şekere uygun bir beslenme listesi verir ya da diyetisyene yönlendirir doktor. Hamileliğin kalan kısmını sağlıklı beslenerek geçirmiş olursunuz, ablamda da vardı aynı sorun. Diyetine uygun beslendi her gün ev tipi şeker ölçme aletiyle açlık tokluk iekerini ölçtü. Çok şükür sağlıkla doğum yaptı hiç korkmayın 🥰 çok geçmiş olsun