Ayaz2016alya2022 Geceler aynen ya ne yapacaz bende öyleyım tam dalıyorum çiş tam dalacam bıryerim kasiniyor tam Dalıcam bebiş hareketleniyor yanı anlayacAn uykular haram bize benim 5yasında oglum var sabah 7 kalkar anne uyan diye 😞😭😭😩
Bebegimveben0811- gurbetcianne97 ahahahahahhahahahhaha karin da baya büyüdü demekki snein de benim gibi doktor bile dedi 😅
gurbetcianne97 Bebegimveben0811- karnım benden 10 adım önde gidiyor ya önümü göremiyorum eğilip kalkamıyorum bide taş gibi doğursak da rahatlasak😂
Bebegimveben0811- Kbrumt68 ya canım benim benimde yıllar sonra oldu doktor kıymetli bebek diyor senin de aynı şekilde rabime emanet et ne diyim daha artık cahille uğraşmak çok zordur 🥺
Ayaz2016alya2022 Bebegimveben0811- ama cok zor bir gebelik geçiriyorum bulantı kusma hala var mide yanması kaburga batması covid geçirdim uykusuzluk saymakla bitiremedim bu son iki haftayıda kazasız belasız atlatayım 🤲🏻🤲🏻
gurbetcianne97 Bebegimveben0811- senin sövesin var ben oğlum kapat annem kulaklarını diyip başlıyorum sövmeye😂😂😂
Bebegimveben0811- nurpella benim de ilk zamanlar oldu ama Çok çok şükür şiddetli değil di gebelik bulantısı tek sıkıntım tansiyon oldu ona da ilaç kullanıyorum elhamdülillah
Bebegimveben0811- Ayaz2016alya2022 oyy rabbim şifa versin malesef benim de 5 ay düşük riskim vardı kusmalarm falan oldu ama Normla tabi Onalr çok şiddetli değil di