Bebegimveben0811- Bebeğin renklilrini beyazlarını utuledim kendi kıyafetlerimi de makineye attım bu hafta çantayı kapıya koyucam nasipse ama arttık uyuyamiyorum bide içim çok sıkılıyor kızımı kıskanıyorum herkesden siz de de oldu mu nasıl geçecek 🥺🥺🥺🤰
Ranaikra Bebegimveben0811- bencede çantayı biran önce hazırla bende 34+1 haftalığım şuan hastanedeyim doğumu durdurdular
gurbetcianne97 Bebegimveben0811- valla doğuma kadar hatta doğumdan sonra da uyuku yok artık gibi. Acilen uyumayı unutmalısın. 😂😂
Livaninannesi Ranaikra bende aynı 34 + 5 te hastanede yattım doğum sancılarım başlamıştı durdurlar şuan 36 ya girdik nişanım da geleli 1 hafta oldu
Kbrumt68 Bebegimveben0811- ayy ben sevmesin değilde öpmelerine karşıyım bide eşimin ailesi çok cahil bu konuda napcam bilmiyorum eltimin çocuğu olduğunda bile hastayken bile şap şap öptüler Allahım napcam bilmiyorum 😵💫
Bebegimveben0811- gurbetcianne97 bide durmadan çiş sorunum var eşim bile artık yine mi geldi diyor 🤦♀️😅
gurbetcianne97 Bebegimveben0811- ahahah o bende de var bayadır yorganımı yastığımı tuvalete taşıyacam az kaldı😂 sırt üstü yatınca veya çok yatınca ters dönmüş kaplumbağa gibi kalkamıyorum 😂😂
Kbrumt68 Bebegimveben0811- Ya bide tüp bebek düşünsene , Ama anlamazlar gerçekten cahiller , öpmeyin desem küser giderler öyle insanlar
Bebegimveben0811- gurbetcianne97 ahahahahahhahahahhaha karin da baya büyüdü demekki snein de benim gibi doktor bile dedi 😅
Bebegimveben0811- Kbrumt68 ya canım benim benimde yıllar sonra oldu doktor kıymetli bebek diyor senin de aynı şekilde rabime emanet et ne diyim daha artık cahille uğraşmak çok zordur 🥺