kucukhobby-11 arkadaşlar doğurdum 🥲 bulunduğumuz ilçeden ambulansla İL e sevk edilene kadar suyum bitmiş. Hastaneye geldiğimizde hala 1 cm açıklık vardı. Sancılar çok sıktı 120-130 üstü. Ben ayaktaydım ebeler şaşkın. 😂 gerçekten zor değildi. Ama bebeğin kalp atışları aniden yavaşladığı için doktor acil sezeryana almak zorunda kaldı. Bebeğim 37+6mış 38+6 değil biraz erken gelmiş ☺️ kendimi normal doğuma daha çok hazırladığım için benim için biraz hayal kırıklığı olsa da bebeğime kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz🥰 rabbim hepinize kolay doğum nasip etsin 🤩 teşekkür ederim dualarınız için 💕