Normalde herhangi bir şey olduğunda devlet hastanesinden şaşmayan ben devlette 1 saat sira bekleyip Covid riskini almamak için özel bi hastanede takipliyim.Doktorumuz iyiliğine iyi,hastane de eve çok yakın avantajları bunlar.Yenidogan yoğun bakım da var bu da güzel.Ilk gittiğimizde Amaan bi daha uğraşmayalım diye paket yaptırmıştık o yüzden burada dogum yapacagim kesin.
Ama ne olursa olsun özellikle üniversite hastanelerinin yerini hiçbi şey tutmuyor bence.Ozeldeki ticari mantığı sevmiyorum.En ufak bi ağrı olsa 20 tane tahlil emar bilmemne tamamen para için ve işte baktık hepsine diyebilmek için.
Bence kendinizi kötü davranırlar vs diye şartlamayın cevremde ve tanıdığım o kadar iyi,ilgili,güler yüzlü sağlık personeli var ki💃🥰 Herkes gibi onlar da çok bunalıp yoruluyor ama işlerini çok çok iyi yapıyorlar -yani bence- yalnızca önerilmeyen 1 2 hastane var sanırım ben olsam oralara gitmem riske atmamak icin.forumlarda yaziyorla4 zaten bakabilirsiniz.Saglikla kavusun 🐣