alpinannesiiii Haftaya kadar özele gittm doktorumdan cok memnundum normal doğum yapabilirsin dedi bana muayeneden çıktığımda doğum parasını öğreneyim dedim neredeyse 6 bin civarı sonra düşündüm aynı acıyı devlettede özeldede çekicem gücüm olmadığından degil vermek istemedim yazık gibi geldi 1 gece icin. Araştırmaya randevu buldum doktor şok oldu 2 hafta kalmış bunca zaman nerdeydin deyip biraz laf söyledi ama kibar bi kadındı o yüzden bişey diyemedim rencide etmedi yani. Bi iki kere acil durum oldu acilden giriş yapıp dogumhanede muayne oldum iyi insanlar gördüm yani kibar davranıyorlardı hemşire doktor falan. Ama gel gelelim doğum icin korkularım var malesef devlet hastanelerinden iyi çıkanlarda var kötü çıkanlarda sürekli bana kötü davranacaklar düşüncesini kafamdan atamıyorum cok sıkıntıdayım 39+4 oldum bebek gelmedikce iyice sıkıntıya giriyorum ne yapacağımı bilmiyorum ya
Hanife_ alpinannesiiii ben 35 im bastan beri araştırma hastanesine gidiyorum memnunum hatta Dr um şeker çıkınca her muayeneden sonra bak dikkat et sana güveniyorum vs diye bı konuşma yapıyor ilgililer inşallah doğumdan da memnun kalırım sadece muayene olduğun Dr doğumuna girmiyor keşke girseydi
Ebrulililili alpinannesiiii Tatlım sakin ol neden kötü davransınlar devlet hastanelerinde. Bende devlette sağlık memurum . Daha önce kadın doğum ve çoçuk servislerinde kısa bir süre çalıştım hemşire olarak. Kimse kimseye bağırmaya hakkı yok . Şunuda unutmayın devlet hastanesinde malzeme ve temizlik ön plandadır Dez avantajları var onuda söylemeliyim , şuan şehir hastaneleri tek kişilik diye duydum ama dez avantajlarından Belki çift kişilik oda denk gelebilir . Erkek eş refakatçı kalamaz. Çünkü koridorlarda yeni doğum yapmış , yapacak gebelerin yürüyüş alanı ve erkek girip çıkması uygun değildir kimse erkek dolaşsın istemez ve ayrıca diyer aile bireyleri baba kardeşler alınmaz bit bayan refakatçi olur. Çünkü haddinden fazla kalabalıktır zaten servis birde yakınlar dolarsa enfeksiyon riski artar , aynı odada kalan bayan da sizin yoğun misafirlerinizle aynı odada bulunmak istemez 3 . Özele göre aşırı hasta yoğunluğu olduğu olduğu için , hemşireler hepsine tüm hastalara yetişmeye çalışır hızlı davranmaya çalışır buna da çok ilğilenmediler vs vs derler. Ama kötü davranma etme asla asla olamaz , olmamalıdır . Bütçenizi zorluyorsa devlete gidin , yok zorlamaz derseniz dez avantajlarını yazdım düşünüp karar verin derim Hayırlı doğumlar diliyorum 🥰🤗❤️
Aycaaa571 alpinannesiiii araştırma hastanesinde doğum yaptım normal doğum pişman oldum açıkçası bulunduğum şehrin araştırma hastanesinden heralde doktorlarından personeline kadar berbattı ama heryer aynı değildir
Meltemkrkmz alpinannesiiii canım benim hıııcccc korkma bak ben 2. Bebegımi devlet hastanesinde dogurdum. Benım gebelık cok rısklıydı bıde yogun bakımlık oldum falan bebegım 15 gun küvozde kaldı falan. Ama doktorların özelden hıcbır farkı yok ınan oyle guzel oyle ılgılıler ki yanı ozele vereceğin 6 bıne yazık su zamanda o paraya dunyaları alırsın. Suan 3. Ye hamıleyım tekrar devlete gıdıyorum herseyı de soyluyolar cok guzel takıp edıyrlar randevuda her ıstedıgımde bluyorum ozelın muanesı olmus 200 TL yazık gunah 5 dk ıcın. Bunuda ınsllah devlette dogurcam. 2019 de devlette doguma gırıdıgımde bana tel bıle verdıler annenle dışarda senı cok merak ediyorlar ara konus dıye asla yemegımden kısmadılar mesela ne ısterse verın yesın doktorlar hemsırelerw normal dogum olmasına ragmen lavman bıle yapmadılar bana. Hele dogum sonrası altımı temızlemeler ılaclarımı agzıma kadar getırmeler 🙈 yanı ınan abartmıyorum hepsını yasadım 2019 da. O yuzden ıcın rahat olsun gıt devlete ❤️❤️❤️
Silaaaaa Ben 31 haftalık hamileyim canım açılmam var 2 cm devlete gittim dün yatış verdi korkudan kaçtım o kadar kötülerdi ki Ümraniye eğitim araştırma hastanesi Allah belalarını vermesin evde yatıyorum hiç kalkmıyorum ciğer geliştirici iğne vuruldum bekliyorum özel hastane arıyorum bulduklarım almıyo beni bebek küçük diye
alpinannesiiii Silaaaaa Allah yardımcın olsun inşallah kolaylıkla doğum yaparsın bende olumsuz bişey olursa kaçmayı düşünüyorum açıkcası
uyanancirkiin Silaaaaa Allah düşmanımı ümraniye devlete düşürmesin. Sancaktepe araştırmada doğum yaptım özelde gibiydim sadece yakınları doğum sırasında almıyorlar odaya çıkınca refakatçi oluyor tek. Şuan hamileyim nasipse yine aynı hastanede doğuracağım. Devlet düşünürseniz öneririm.
alpinannesiiii Hanife_ baştan beri gidiyorsanız doktorunuzu istemeniz cok normal ben zaten en fazla 2 kere görürüm doktoru benim için önemli olan doğumhanedeki benimle ilgilenecek olan kişiler rabbim hayırlı insanlarla karsılastırsın insallah olumsuz şeyleri duydukça etkilenmemek elde degil inadına araştırasım geliyor
Hanife_ alpinannesiiii direk gittiğiniz hastaneye giden birileriyle görüşün yoksa her hastane farklı benim asmde hemşirem gittiğim hastanede ebeymiş önceden ortamı fln çok güzel anlattı yani direk şu hastane nasıl diye değerlendirin sorun
alpinannesiiii Ebrulililili söyledikleriniz için teşekkür ederim belkide dediğiniz gibidir fakat gerçekten kötü şeyler yaşayanlar var bu şans işi sanırım özele gidip mağdur olanlarda var devlete gidip memnun olanlarda yada tam tersi umarım dediğiniz gibi olur sağolun 😊🌸
Ballisi533 uyanancirkiin ya bu benım 2. Dogumum özelde takıplıyım yıne 6 ay once dogum yaptım zaten 16 haftakıgım suan fakat dogum 5 bın olmus cekmekoyde oturuyorum hangı doktora gıdıyosun ay detaylı bı konussakmı ya 🥴 ballisii53 isnta adresım
Ebrulililili alpinannesiiii Haklısınız tabiki , her yerde iyi insanda var kötü insanda . Ben kendi tecrübe ve gözlemlerimi söylemek istedim bir faydası olur belki diye . Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın , hayırlı doğumlar versin sizlere de🥰❤️
alpinannesiiii Ebrulililili sanırım sizde hamilesiniz rabbim sizede kolay doğum nasip etsin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Ebrulililili Çok teşekkürler, amin işallah 🙏🏻🙏🏻 Güzel dileklerinizin aynısını bende size diliyorum🥰 Bende 36 haftadayım . 20 güne sezeryanım var . İkinci sezeryan olunca biraz tecrübeli oluyor insan , daha sakinim. Rabbim herkesin yardımcısı olsun işallah 🙏🏻🥰🤗
Mucahid Ben ilk gebeligimde sancım tuttu okmeydanina gittim tam bir rezillikti covid biri geldi diye beni nst için sancı çeken kadinlarin oraya gönderdiler resmen psikolojim bozuldu doktor gelip sancidan duramayan kadınlara hayvan muammelesi göruyordu bağırıyordu Allah’tan acilmam yoktu eve gittim sabaha kadar sancı çektim sabah olacak gibi değildi tekrar gittim bı stajeri yanıma birakip doktorlar oetada yok stajer bana diyor git 2 gün sonra gel ben şok oldum Taksi tuttup Sarıyer cayirbasina gittim nst ağrılı sancım vardı 1 santim açıklık vardı bana yürüyüş yap dedi sürekli yürüdüm 2 saatte bir bakıyordu açılmama sonra yatış verdi sabah 6 doğum yaptımm Aynı özel hastane gibi o kadar güzel o kadar ilgileniyorlar ki bayıldım 33 haftaligim tekrar oraya gidicem ,İnsaallah
Mavistez alpinannesiiii iki kere normal doğum yaptım devlette ikisindede memnun kaldım bebeğime ve bana gereken herşeyi yaptılar. Lütfen özelde 6bin verdikten sonra bı zahmet ağam paşam diye etrafımda dolansinlar. Devlet Hastanesi’ne niye bukadar öcü gözüyle bakılıyor anlamıyorum 3.ye hamileyim kontorllerimi hem özele gidiyorum hem devlete kaydım gözüksün diye çünkü yine devlette yapacağım dogumumu. Siz kimseye cemkirmezseniz sizede gayet güler yuzlu oluyorlar hele ilk doğumsa daha özenli oluyorlar korkma olcak bitecek diye.. mesela yanlış anlamayın kadının biri bağırıyor doğurmak istemiyorum diye icindemi tutacaksın dedi ebe de haklı yani ne desin kadın psikolojiyse herkesin psikolojisi sonuçta 😂