Deryakz 35 haftalık olduk bugün bende hiç rahat yatamıyorum geceleri 2 3 e kadar hiç uyuyamıyorum sinir oluyorum bazen geceleri sürekli evin içinde dolaşıyorum dönerken falan çok zorlanıyorum gece ayaktayım gündüz 1 e 2 ye kadar uyudugum oluyo rahatsız olmaya başladım artık
MeyraRana Ezoo35 ilk gebelik hani sonuçta bilgili değiliz kendimizce bişiler yapıyoruz ama sırtüstü yatmak bebek için hiç ii değilmiş hani kan dolaşımı yavaş oluyormuş zaten o pozisyon a geçildiği zaman nefes daralmasından anlaşılıyor. Şuan 24 haftalığım sırt üstü yattığım zaman nefes nefes kalıyorum ama çok şükür unuttum hep sağ sol bilirim 🤣🤣 ve sol tarafıma yattığım zaman bebek daha çok oynak oluyor pıtır pıtır hissediyorum
Ezoo35 MeyraRana o kadar mı ya🤯 ben sırt üstünden de vazgeçeyim şimdiden neye alıştırırsam kendi mi kârdır sonradan alışamam zorlu bir bünyem var 🤣
MeyraRana Ezoo35 ben 6+3 ken öğrendim işte o günden bu yana hep öyle yattım alıştım gece bazen sırtüstü gelirmişim farketmiyorum eşim çeviriyor sağolsun☺️
Cylnsms Ezoo35 Tekmelerden ziyade bebek büyüdükçe ne sağa ne sola yatabiliyorum. Kaburgalarim batıyor resmen. Sırt üstü uzaninca da nefes darlığı oluyor🥺 ama olsun sağlıklı olsunlar da 🙏🏻
Ezoo35 Cylnsms rabbim kolay geçmesini nasip etsin vallahi bu program da okuyorum da yorumlar annelerin neler çektiğini görünce çok tuhaf oluyorum. Allah hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin bu çektiklerimize değsin inşaALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ecehn Feyzadmr ben de 33.haftamdayım doktor yaklaşık 1 ay önce falan artık sırt üstü yatma demişti çok çok suyum yok bunun için söylemiş. sanırım sırt üstü yatmak suyun azalmasına da neden olabiliyo diye araştırmıştım🤗
tugbaacng Ezoo35 28. Haftaya kadar sağa veya sola doğru, 28. Haftadan sonra ise sadece sola doğru yatmamı söyledi doktorum. Zaten istesen sırt üstü yatamıyosun, karın baskı yapıyor bele rahatsızlık veriyor. Yüzüstü de yatılmıyor malum..
aryasmommy Ezoo35 canım ben 6.aya kadar karnım yoktu yüzüstü uyuyordum bir sakıncası yokmuş tabi sen yine doktoruna danış bence iyki de uyumuşum şimdi doğuma 13 gün var ve asla dönemiyorum yatakta rahat pozisyon bulmak zor.Öyle çok kiloda almadım hamileliğin verdiği bir rahatsızlıktan dolayı sanırsam böyleyim.
minikbebegim19 Ezoo35 doğru ama sağ sol yatablrsin diyor bütün doktorlar solda bebek daha rahat ediyor yinede doktoruna sor canm illaki solda yatmaya gerek yok hatta Bn çoğunlukla sağda yattım son zamanlar sağda yatamıyorum
BenCansu Ezoo35 bebeği besleyen damarlar sırttan geçermiş bebek büyüyünce sırt üstü yattığımız zaman damarlara baskı yapar ve bebeğe kan gitmesini önler o yüzden ileriki dönemlerde önerilmiyor