Ezoo35 Arkadaşlar merhaba. Ben9 haftalık gebeyim. Yüzüstü yatmak, sol tarafa yatmak kaçıncı haftada başlıyor? Ben şimdiden kendimi alıştırmaya başladım yüzüstü yatmamaya. İleri gebelikte olanlarında bilgisini almakta fayda var sevgili annişler😍
FusunF Ezoo35 canım ben doktorları dinliyorum YouTube üzerinden 6.aya kadar yatabilirsin soradan yatamıyorsun Zaten yatakta donmek bile komik oluyor 🤣
minikbebegim19 Ezoo35 sağ sol yatıyorum farketmiyor sadece ilk haftalarda sırt üstü de yatıyordum artık yatmıyorum
Cylnsms Ezoo35 Şimdi istediğiniz pozisyon da uyumanın keyfini çıkarın. Sonra yatağa yatmak bile işkence gelecek 🥺
Ezoo35 FusunF 6. Aya kadar mı vallahi ilk Defa duydum 5. Ayda zorlanmaya başlanır diye biliyordum ben. Hele ki şu an killiciğim dikkat etmeye çalışıyorum 🤣 bu ilk gebelikler çok heyecana sokuyor insanı 🤣
Ezoo35 minikbebegim19 sol tarafa yatmayı öneriyorlar bebeğin kan akışı için mi onun gibi bişey okumuştum
Ezoo35 Cylnsms yaaaa 🥺 bir arkadaşım da bundan çok muzdarip sabahlara kadar yatamıyor bebişkosunun tekmelerinden
MeyraRana Ezoo35 gebeliğimi öğrendiğim den beri ne yüzüstü ne sırtüstü yattım nolur nolmaz diye hep sağ sol tarafımı kullanıyorum.
minikbebegim19 Ezoo35 doğru ama sağ sol yatablrsin diyor bütün doktorlar solda bebek daha rahat ediyor yinede doktoruna sor canm illaki solda yatmaya gerek yok hatta Bn çoğunlukla sağda yattım son zamanlar sağda yatamıyorum
Ezoo35 Feyzadmr sırt üstü yatmak neden iyi değil onu hiç anlamıyorum. Ben uyandığım da hep sırt üstü olduğu mu fark ediyorum
Cylnsms Ezoo35 Tekmelerden ziyade bebek büyüdükçe ne sağa ne sola yatabiliyorum. Kaburgalarim batıyor resmen. Sırt üstü uzaninca da nefes darlığı oluyor🥺 ama olsun sağlıklı olsunlar da 🙏🏻
MeyraRana Ezoo35 ilk gebelik hani sonuçta bilgili değiliz kendimizce bişiler yapıyoruz ama sırtüstü yatmak bebek için hiç ii değilmiş hani kan dolaşımı yavaş oluyormuş zaten o pozisyon a geçildiği zaman nefes daralmasından anlaşılıyor. Şuan 24 haftalığım sırt üstü yattığım zaman nefes nefes kalıyorum ama çok şükür unuttum hep sağ sol bilirim 🤣🤣 ve sol tarafıma yattığım zaman bebek daha çok oynak oluyor pıtır pıtır hissediyorum
Feyzadmr Ezoo35 çünkü bebek ağırlığını omurgamıza veriyormuş duyduğuma göre ve kalbimize baskı uyguladığı için kan akışını düzgün olmuyor bebeğe de kan az gidiyormuş tam bilmiyorum ama 😌
BenCansu Ezoo35 bebeği besleyen damarlar sırttan geçermiş bebek büyüyünce sırt üstü yattığımız zaman damarlara baskı yapar ve bebeğe kan gitmesini önler o yüzden ileriki dönemlerde önerilmiyor
Loveis16 Ezoo35 İstediğin gibi yat sonra pişman olursun 😂 herkesin farklı genelde 6 aydan sonra sıkıntı oluyor zaten vücudun sana izin vermeyecek merak etme 😂😂
Handan_65 34+1 yatınca bebegın kafası batıyor ne sağa sola halan oturuyorum elim mışıl mışıl uyuyor ya sinirleniyorum
Ezoo35 Feyzadmr olabilir, sanki ona benzer bir yazı okumuştum. Napalım herşey bebeklerimiz için 🤷🏻♀️🥰
Ecehn Feyzadmr ben de 33.haftamdayım doktor yaklaşık 1 ay önce falan artık sırt üstü yatma demişti çok çok suyum yok bunun için söylemiş. sanırım sırt üstü yatmak suyun azalmasına da neden olabiliyo diye araştırmıştım🤗