Aybikee AysEsila 36 da boy kilonuz nasıldı? Benim bebiş çok mu tombik😒😒 doktor diyet verdi normal doğuramamaktan korkuyorum
AysEsila Aybikee 36 hatırlamıyorum tam olarak ama suan 37 in içindeyiz ;) Bebişimin kilosu 2850 boy 48 Doktor um gayet iyi dedi , sizinki kaç ki
bhmndls Kizlar 37+4 um ve dun doktora gittm 1 parmak aciklik var plasenta yaslanmam ve suyumun fazla oldugunu soylediler kizim 3.100 gram 49 cm olmus,39+2ye dogum tarihi verdi genel anesteziyle sezeryan sizce gununu bekler mi ?dun acildeki kiz keseyi patlatabilecegini soyledi
Brcntyfr AysEsila 37+4 catida agri var onun disinda hicbirsey yok rabbim hepimizi tek solukta kurtarsin insallah.
belizdoruk AysEsila bizde 37+1 aşırı sertlesmeler var karnımda bebek büyümüş ondan sanırım 31 agustos Sezer'in tarihimiz az kaldı bakalım