Sureyyasel AysEsila bende 37+3 oldum çok sık karnım sertleşiyor hafif ağrılarım var perşembe günü çatı muayenem var bakalım 😑
tgcaty AysEsila 37+6 bzde iyiyiz ztn ıkıncı szeryanım olcağı için persembeye gün aldık :) yoksa bebiiş içeride rahat
Aybikee AysEsila 36 da boy kilonuz nasıldı? Benim bebiş çok mu tombik😒😒 doktor diyet verdi normal doğuramamaktan korkuyorum
AysEsila Sureyyasel allah bir an önce sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bende perşembe gideceğim bakalım hayırlısı bu arada hangi şehir
aesma Didemalkanendik bende 37+3 ve benimde 27 sinde sezeryan olacak 🙈 o güne kadar bekler umarım bebiş 😃
Eminetekin 37+3 ama ne sancj nede başka belirti ben gayet rahatım ve şaşırıyor herkes ilk hamileliğim bide 😀 doğuma daha çok var gibi hissediyorum
AysEsila Eminetekin aynı hissiyatı bende yaşıyorum bazen gün boyu temizlik yapıyorum çok iyiyim hiç son ayda değilmiş gibiyim
Ozlemyavuz Bende 37+4 oldum kasılma çok var sag tarafta bir tepe oluyor şancı açılma yok normal bekliyorum
Se3008 @AysEsila 37+1 bizde de hiçbirşey yok düzensiz adet olcakmış gibi ağrılar ve vajinaya baskı dışında bunlarda normal zaten 😒