Sizin için demiyorum ama bu alttan bakma olayını çok abartıyorlar yok acıyor yok erken doğumu tetikliyor yok kanama oluyor. 33. Haftada nst de sancım çıktı ve bir gecede iki kez alttan muayene oldum. Ve şuan 38. Haftadayım. Ne kanamam oldu ne acı çektim nede doğumu tetikledi. 37 de tekrar iltihap için alttan muayene etti ve bende hala gelen giden yok. Kimsenin yorumuna takılıp tedirgin gitmeyin doktora. Sonrasında boşuna mı stres oldum boşuna mı o kadar düşündüm diyorsunuz.