28+1 den selamlar alttan muayene için çok tedirgin oluyorum doktor bakacak edecek diye değil zaten çok kısa suruyormus kendini sıkmaz isen acimiyormus ama şey düşüncesi beni utandırıyor şimdi doktor disardayken ben içeri geçiyorum falan karnimi açıyorum bekliyorum alttan muayene edeceği zamanda altimi komple çıkarıp o catala bacaklarim açık şekilde oturup mu bekleyecegim ayy o şekilde durup beklemek beni çok utandiriyor simdiden 😔🙈