gizemkrgzl heleninannesi06 aynen ya aynı sorun bende de var canım bende gaviscon kullanmaya başladım mecburennn 😊 inşallah zaman çabuk geçer de bebeklerimize kavuşuruz💖
heleninannesi06 Seross başta kaçırdım yediklerimi ne yazık ki ben kilo almamak için yarı aç gezenlerdendim bı anda yiyince vücut şaşırdı 😃 ama yinede gebelik şekerini merak ediyorum bende inşallah nefes darlığı azcik azalır ya da alışırım hemen o biraz zorluyor Çok teşekkür ederim 🙏
ElifB08 heleninannesi06 hareketli olmaya çalış bence çünkü yatmaya alıştırırsan vücudunu son aylarda çok zorlanırsın 😅
Fkryesrdr Bebetonunannesii canım ne kadar doğru bilemiyorum ama geçen burada okumuştum mide yanmasına kuru fasulye iyi geliyormuş. Bir iki tane hap yutar gibi yutulunca geçiyormuş bir araştır istersen
Fkryesrdr heleninannesi06 bende 20. Haftaya girdim aynı sorunlar bende de var çok yemesem de patlayacakmışım gibi hissediyorum 😂
heleninannesi06 ElifB08 yok yok yürüyüşe başladım o halsizligi atayım diye üstümden istikrarlı olursam 😃 zaten evde bir uğraş içinde oluyorum ilerleyen zamanları olumlu etkiler inşallah 😃
ElifB08 heleninannesi06 harekette bereket vardır hep diyorum. Bende hareketli hamilelik geçirdim ve doğumumda su gibi oldu. Darısı size olsun 🌸
Mercimek2 Ben çalışan bir anneyim gün icinde 8 saat ayakta ve haretliyim ama nefes daralmasının hareketle alakası yok bence gece olunca çok zor uyuyorum evde donuyoruz ama petekleri açınca sıkıntı yapyor uyuamıyorum birde şu içsem migdem yanıyor
Mercimek2 Gaviskon kullanan anneler doktorunuz mu önerdi bebek için bir sıkıntısı varmı migde ilacinin
Bendiyebiri Bebetonunannesii 28 haftadan selamlar 🤰🏻 Mide problemlerim yüzünden yatamaz oldum sanki yediklerim aşağıya inmiyor her an ağzımdan çıkacak ve mide yanmam beni mahvediyor. Sırtımın tam ortasına taş koymuşlar sanki bir kaldırsa rahatlıycam öyle değişik birşey🙄 soda mı içmiyorum şurup mu içmiyorum süt mü içmiyorum ne varsa yapıyorum yok asla düzelmiyor. 20 Lerin başında sadece yanma şikayetim vardı şimdi daha kötüyüm ☹️ Ama olsun kızımı sağ Salim kucağıma alayım da çekeriz olsun 🥰
heleninannesi06 Bendiyebiri bir kizcede bende var onun için direniyor insan 🤣 ilerleyen haftalar beni kesinlikle korkuttu 😃
Bebetonunannesii Bendiyebiri desene bizi daha neler neler bekliyor die 🙄❤️ Bnmde öyle ne yesem aşağı inmiyor sanki. Ve bende Kız annesi olucam inşallahhhhh 🥰🥰🥰🥰 sağlıkla kucağımıza alırız inşallahhhh
Bendiyebiri heleninannesi06 son ayda neler bekliyor birde onları düşününceee 😂😂 ana olmak o kadar kolay değilmiş 😂😂
Bendiyebiri Bebetonunannesii biz kız anneleri çok şanslı olacağız eminim 😍 ana olmak zor canım anamı şimdi anlıyorum 4 tane normal doğum yapmış valla diyorum sana helal olsun ben ilkten bu kadar korktuysam devamı gelir mi bilmiyorum 😂😂 herkesin hamilelik serüveni farklı geçiyor belki sende olmaz bunlar son aylar için daha zor diyorlar valla ben son aylarımı düşünemiyorum 😁😁
Ayselosman serpilctn valla bende de oyle olmustu benim bebis sag taraftaydi yuruyemiodum batiodu doktora gittim cok sukur normal yerinde dedi bisy olacak diye aklim cikiodu herhalde dogurana kadarda boyle olacak