heleninannesi06 Haftadayim geçen haftadan beri gözle görülür büyüyor karnım son günlerde de nefesim daralıyor bazen patlayacak gibi oluyorum ve yemek yemekte zorlanıyorum bunlar normal mi yoksa ben psikolojik olarak etkileniyor muyum bı de hiç olmadığım bir kilodayım..
serpilctn heleninannesi06 konuyla alakasız ama bisi soracam canım bu haftayı geçmişsin tecruben vardır 20 haftalık olacam bir gün sonra vajinamda batma ve kasiklarim da 4 gündür ara ara giren ağrı var bu haftalar da normal mi acaba
BMelek heleninannesi06 ben kilo verdim hala almadim 21. Haftalik olmak uzereyiz bende ayni sekildeyim karnim patlayacak gibi biraz is yapsam yada yurusem nefes alamiyorum tikaniyorum hemen rahim yukari ciktikca sanirim mide falan baski yapiyor yemekten sonra ozellikle daha kotu oluyor
Lulikli heleninannesi06 çok normal bebek yavaş yavaş yukarı çıkıyor o da ciğerlere baskı yapıyor. Sizin de solunum kapasiteniz bi çıt azaldığı için alışana kadar insan zorlanıyor 😊
Helinkeskin heleninannesi06 yok canım normal bende o haftalarda başladı şimdi 34 hafta bacak ağrısı bel ağrısı artık bunalıyorum sabır versin Allah bşze
Lulikli serpilctn ben çok şükür yaşamadım. Normalde ilk zamanlarda bu tarz şeyler daha çok olur rahim şekil değiştirdiği(büyüdüğü) için. Tahlil verin isterseniz okuduğum kadarıyla idrar da enfeksiyon falan olunca bu tarz şikayetler çoğalıyormuş
heleninannesi06 serpilctn yok yani vajinada batma özellikle yaşamadım ama kasık ağrısı çok nadir oldu o da rahatsız edecek şekilde değil doktorunuza bir danışın mutlaka 🙏
Ayselosman serpilctn ben nacizane tecrubemi soyliyim sana o haftalarda benimde o sorun oldu sonra hemen bebegin haraketleri belirmeye basladi korkma bende bebek asagida diye korkuyordum meger artik guclu haraket edecekmis
heleninannesi06 Lulikli of valla çok zorlanıyorum gece yari oturur pozisyondayim rahat edeyim diye öyle uyuyorum 😃
Bebetonunannesii Benimde midem çok kötü ya ne yapsam mide yanması yaşıyorum . Karnımda geceye doğru baya şişiyor sabah normale dönüyorum diyorum Allahım daha neler görücem. Bu arada Bnde 22. Haftadayım
heleninannesi06 Bebetonunannesii evet benimde öyle ne yazık ki iyice şişiyor ben gaviscon aldım süt kesmemeye başladı çünkü
Fkryesrdr Bebetonunannesii canım ne kadar doğru bilemiyorum ama geçen burada okumuştum mide yanmasına kuru fasulye iyi geliyormuş. Bir iki tane hap yutar gibi yutulunca geçiyormuş bir araştır istersen
Bendiyebiri Bebetonunannesii 28 haftadan selamlar 🤰🏻 Mide problemlerim yüzünden yatamaz oldum sanki yediklerim aşağıya inmiyor her an ağzımdan çıkacak ve mide yanmam beni mahvediyor. Sırtımın tam ortasına taş koymuşlar sanki bir kaldırsa rahatlıycam öyle değişik birşey🙄 soda mı içmiyorum şurup mu içmiyorum süt mü içmiyorum ne varsa yapıyorum yok asla düzelmiyor. 20 Lerin başında sadece yanma şikayetim vardı şimdi daha kötüyüm ☹️ Ama olsun kızımı sağ Salim kucağıma alayım da çekeriz olsun 🥰
Lulikli heleninannesi06 oyy bebişlerimiz için tek nefes yaşamaya alışıyoruz canım napalım 😅 Her şey onlar için sağlıkla gelsinler 🤲🏻💙
heleninannesi06 Helinkeskin oyy yolun yarisindayken böyle ilerleyince daha zor tabi Allah cidden sabir sağlık versin 🙏 bebisleri de sağlıkla kucağımiza almayı 🌺🌺
gizemkrgzl Bende 22+6 haftaligim aynı sorun bende de var akşamları karnım sertlesiyo iyice nefes alırken zorlanıyorum gibi hissediyorum sabah düzeliyor ama anlamadım ki bide 3 gündür mide yanması yaşıyorum o da çok zor 🥺
heleninannesi06 gizemkrgzl afedersiniz ama böyle mide asidi ağzıma geliyor gibi oluyor benim başta süt iyi geliyordu ama etki etmeyince mecbur gaviscon aldım o rahatlatıyor benide
gizemkrgzl heleninannesi06 aynen ya aynı sorun bende de var canım bende gaviscon kullanmaya başladım mecburennn 😊 inşallah zaman çabuk geçer de bebeklerimize kavuşuruz💖
heleninannesi06 Bebetonunannesii valla ne kadar etki eder bu bilmiyorum ama annem midesinden rahatsız yıllardır onuda rahatlatan ev yoğurdundan ayran yapar içer iyi geliyor der hep dilerseniz deneyebilirsiniz belki bir etkisi olur 🙏
serpilctn Ayselosman hmm zaten hissediyorum bazen hareketlerini demek daha mı güçlü olacak ondan mı yanlarım ağrıyor yan da sadece sol tarafım ağrıyor kasiklarim ara ara ağrı giriyor vajinamda batma var bazen
Ayselosman serpilctn valla bende de oyle olmustu benim bebis sag taraftaydi yuruyemiodum batiodu doktora gittim cok sukur normal yerinde dedi bisy olacak diye aklim cikiodu herhalde dogurana kadarda boyle olacak
Seross heleninannesi06 kuzum cok normal 24 haftada şeker yüklemesine bakılacaktır o zamanda dersin ama bebek büyüdükce yukarı cıkıyor ve bizim böbreklerimide cıkıyor ondan reflü görülür mesela ondan cok normal bende yaşıyorum özellikle yürürken kilo konusuda bende de aynı cips falan yoksa yenen veya aşırıya kacan biraz bünyeden kaynaklı ve fark etmeden kacırmamızdan sebep aslında ama nefes darlıgın normal zamanla gecende var ama genelde doguma kadar devam eder korkma endişe etme asla stres yaşatma kendine ve bebeğine 😇
heleninannesi06 Seross başta kaçırdım yediklerimi ne yazık ki ben kilo almamak için yarı aç gezenlerdendim bı anda yiyince vücut şaşırdı 😃 ama yinede gebelik şekerini merak ediyorum bende inşallah nefes darlığı azcik azalır ya da alışırım hemen o biraz zorluyor Çok teşekkür ederim 🙏