Kızlar şükürler olsun dış gebelik değilmiş. Bugün keseyi gördük. 5. Haftalık hemen hemen geç yumurtlama büyük ihtimal dedi. 2 hafta sonra kontrol var gelişimine göre günümü söyleyecek🥰 O kadar rahatladım ki . Rabbim hayırlısını versin isteyen herkese 🙏🏼🌸