Kızlar merhaba, son adet gnüm 22 kasım.
31 aralıkta hamile olduğumu öğrendim. Kan testinde 599 çıktı.
03 ocakta kan testi 1.183 çıktı
07 ocakta kan testi 3357 çıktı
Benim normalde adetim düzensiz. Son iki ay düzenliydi. Doktor geç döllenme olabilir dedi bana. Bu süreçte keseyi ultransondan göremedik. Son tahlil için aradığımda değerin yavaş artmış sanki sağlıksız hamilelik olabilir ded hemşire. Biraz korktum. Daha kaç haftalık olduğumu bile bilemiyorum. Yarın kendi doktoruma gideceğim. Büyük ihtimal vajinal ultr. çıkacak. Asıl kendi doktorumu aradığımda değerin normal dedi ama korkuyorum :( Fikri olan var mı acaba?