Karliozlem Evet, 2 tane köpeğim var müstakil bi ev daha uygundu bizim için. Birazcık insaat işleri vardı onu bekliyoruz işte bitmesini falan :) çok heyecanlıyım. O evi satın alırken dilemiştim yeni eve yeni bebek diye çok isteyerek dilemişim şükür kabul oldu :))