Siboo evet evet hic perinatoloğa gitmedim zaten kadın doğumcu risk görürse kendi yönlendiriyor diye biliyorum. 17 haftaya girdik hep kadın doğumcum baktı şimdiye kadar:) uygun fiystlı özellerde oluyor arastırın isterseniz belki bütçenize uygun bulursunuz. Şuan herşey zamlı ama süpriz olur belki :)