Hzn53 Gayecik canım bana da 3 ay bitsin düzeleceksin demişlerdi ama ne zamanki 4 ayı doldurdum birden kesildi bulantılarım kokularım. Hamdolsun rabbime. Eşimden bile koku alıyordum çok kötüydü biraz daha sabret az kaldı ♥️
Gayecik Hzn53 ay inşallah valla kendimi çok halsiz bitkin hissediyorum bir anda istifra geliyor ciddi anlamda çok yoruldum 🥺