İyi akşamlar bayanlar 3 aylık hamileyim koku hassasiyetim hala geçmedi hiç bir şey yiyemiyorum her şey’den midem kalkıyor bitik haldeyim artık geceleri uuuyamıyorum mide ağrısından ve mide bulantısınsan ilaç kullanıyorum ama akşama etkisi gidiyor sanki tavsiyeniz var mı sizde koku ve mide bulantısı kaçıncı haftada düzeldi tek yediğim kısır o da sadece marullu soğandan aşırı derecede tiksindim aklıma gelince bile öğürüyorum kokusu hep burnumda sanki ne yapmalıyım🥺