Elfidaa Svlr her devlet kötü değil her özel de iyi değil aslında.Bulundugun şehirdeki devlet hastanesi iyi, ebeler ilgiliyse boşuna özele o kadar para dökme derim çünkü her türlü o sanciyi sen çekeceksin doğumu sen yapacaksın
BesteKc Svlr sanmıyorum ya, zaten normal doğumla sezaryen arasında neredeyse hiç fark yok benim gittiğim hastanede.