Svmbhc Svlr Yani canim maddi durumun varsa kesinlikle ozel diyorum dogum yapmadim daha ama sira beklemek doktorlarin ebelerin hemsirelerin davranislari vs cok onemli zaten hassas oluyosun gebelikte en azinda ben oyle dusunuyorum
Esmaonur Svlr devlette covidden dolayı refakatçı alınmıyormuş bazı hastanelerde. Bende o yüzden özelden takipliyim doğumu da özelde yapacağım. Sezeryan olur ya da zor bi normal doğum geçirirsem yanımda illaki birine ihtiyaç duyarım diye düşünüyorum
esmerrmm Svlr bence devlet eskisi gibi degil ozelle ayni konforda bnce bosuna ozele para baymaya gerek yok diye dusunuyorum 😊
Svlr Deletedmom_7156 Hangisi iyi olur özel ihtiyaç olmadığı halde fark almak için sezeryam yapıyor dediler doktorum konuşurken ben de öyle sezdim sanki sezeryana yönlendiriyor gibi
Svlr Hangisi iyi olur özel ihtiyaç olmadığı halde fark almak için sezeryam yapıyor dediler doktorum konuşurken ben de öyle sezdim sanki sezeryana yönlendiriyor gibi
Svmbhc Svlr 6 ayima girdim suan ben korktugum icin sezeryan istiyordum doktorum fikrimi degistirdi aksine normal yapmam icin ikna etti
Elfidaa Svlr her devlet kötü değil her özel de iyi değil aslında.Bulundugun şehirdeki devlet hastanesi iyi, ebeler ilgiliyse boşuna özele o kadar para dökme derim çünkü her türlü o sanciyi sen çekeceksin doğumu sen yapacaksın
BesteKc Svlr sanmıyorum ya, zaten normal doğumla sezaryen arasında neredeyse hiç fark yok benim gittiğim hastanede.
Deletedmom_7156 Svlr evet özel genelde hep öyle yapıyor bi risk olmasa bile ekstra para almak için sezaryene zorluyor devlet risk olmadikca sezaryeni önermiyor devlete gidiyorum ve memnunum gayet ayni özel gibi ınsallah devlete giden herkesin böyle iyi doktorlara gelir🙏
Edanurkeles Svlr eğer imkanınız varsa tabiki özel devlette insanın yüzüne bile bakmıyorlar tabi ki istisnalar vardır mutlaka.Ama genel olarak böyle malesef
Svlr Svmbhc kafam aşırı karışık madden sıkıntı yok ama normal istiyorum ama ihtiyaç olmadan sezeryam yaparlar diye tereddütteyim bana normal doğum daha sağlıklı cümlesini kurmadı
Svlr Tabi bi de riskli gebelik olmamasına rağmen olurda sezeryan olursa 5000 TL istediler bu da ayrı yani
littleangel22 Svlr sakın korkma herkes yapabiliyor sen niye yapamayasin hep kendini böyle motive et ayrıca sürekli yürüyüş yaparsan doğumun çok kolay geçer
littleangel22 esmerrmm özellikle Sarıyer Hamidiye Etfal özelle birebir resmen hele odaları çok ferah özel hastaneleri aratmıyor
Bebetonunannesii Devlet. Ülke ekonomisi göz önünde olduğu için. Zaten zor geçiniyorz özele o kadar para verme durumum yok malesef
littleangel22 Svlr devlet hastanesi 😉İlk doğumum Sarıyer Hamidiye Etfal de oldu gayet güzel geçti tek sıkıntı çok stajyer olması ☹️