ecemnas88 merhaba arkadaşlar. Benim bir önceki gebeliğimdede 20. Haftada detaylı ultrasonda bacak ve kol boyu bir hafta geri denildi. Olabilir ihtimallerden bahsedildi. Downun bir belirtisiymiş fakat diğer belirtileri olmadığı için üzerinde durulmadı fakat iskeletsel bir sıkıntı olarak araştırıldı. Önemli olan geriye düşmemesiydi. Eğer düşseydi cücelikten şüpheleneceklerdi. Beni çapaya kadar gönderdiler . Boyu kısa olacak vs dediler aldır dediler ki aradaki mesafeyi kapatmıştı 3-4 gün kısalık vardı. Yok dedim. En son gittiğimde bebek gayet iyi sıkıntı yok gelmenize gerek yok dediler. Doğumda görürsünüz bir problem varsa dediler. Tam içim rahatlamıştıki 32. Haftaya yakın bebeğim karnımda vefat etti. Ölü doğum yaptım ve bebeğim haftasına göre çok uzundu. Ultrason cihazlarına çok itibar etmeyin. Benim bebeğimin bir problemi yokmuş allah beni imtihan etti. Belkide aldıracakmıyım diye baktı. Zaten kaderi yokmuş. Ama ben verdiği cana kıymadım o benim evladım. Zor zamanlar stresler yaşadım. Ve hepsi gereksizmiş. Herşeyi allah bilir. Ol der ve olur. Canınızı sıkmayın. Allaha teslim olun