Haticeliz doktorun vermiş olduğu gebelik ilaçlarımı mutlaka içtim her gün. süt hergün içtim ve kefir içmeye özen gösterdim. Muz kivi havuç bol bol yedim. Salata, karbonhidrat ve protein ağırlıklı mutlaka beslendim. Sabah mutlaka yumurta yemeğe özen gösterdim gibi kuruyemiş de yedim badem ceviz kaju fıstık vs gibi. Aklıma gelenler bunlar şu an. Ama o süreçte cok mutsuzdum dünya basıma yıkılmıştı benzer haftalarda benzer seyleri yasayan insan da bulamamıstım etrafımda konuşup rahatlayamamıştım. Bence bu cok kıymetli eğer test sonucun negatifse sadece beslenmene ve bebişe odaklanmanı öneririm. Doktorum hep şunu söylerdi sonuç negatif cıkarsa bunu unutup hamileliğine kaldıgın yerden devam edebilirsin diye. Su an yeni yeni onu yapmaya calısıyorum tekrardan. İnsan gerçekten cok yıpranıp yoruluyor 🙂