Meryembzdmr Kızlar 33. Haftama girdim hala bir isim bulamadım . Bir kızım olucak hayırlısıyla inşallah 🙏 lütfen yardımcı olur musunuz ? Böyle değişik kimsede olmayan bir isim istiyorum .
sumeyyearas Meryembzdmr lidya Arkadaşım koyacaktı bunu kızına Lidyalilar parayı bulmuş diye Ben bulamadım kızım bulsun demişti 🤣
Arducsumi_1 Meryembzdmr Ben 39+5 oldum hala kızımın ismi yokk 🤦🏻♀️ eşimle bir türlü anlaşamıyoruz. Ben Zehra veya Alya istiyorum hayırlısı bakalım 🤷🏻♀️
Meryembzdmr Minimommy güzel isim adıyla büyüsün inşallah 🙏 ama kız arkadaşımın kıznın adı Alya 😬 istesem de yapamam
Ayaz2016alya2022 Meryembzdmr Sizde benim gibisiniz bana okadar isim buldular ki Yok bu Bunda var Yok su Sunda var eni sonunda Alya buldum hiç kimsede yok ne benim tarafımda nede esin tarafında hep kimsede olmasın isterdim
Mihriballim Kızımın adı Mihrimah Sultan herkes çok beğeniyor ama ikinci kızıma bende hala isim bulamadım burda bekleyeyim
Pembegul Mihriballim bi tanidigim kizi daha mihrimah sultan, diger kizina humasah hatun koydu. Ama bence humasah sultan da guzel olabilir😍
Sm-55 melekkizim_00 Bende bade ismini çok istiyorum fakat araştırdığımda anlamının şarap olduğunu ve dinen koyulmasınin caiz olmadigini öğrendim doğru mu acaba
poyrazinannesi1 Milena, Alya, Arya, Mira, Meyra, Alina, Lina, Eliz, Bade, Duru, Gazel, Lavin, Yâde, Elfin, İlma…
Sara_4747 Meryembzdmr eğer benim Bi kızım olsaydı adını dılruba koyacaktım 😇 😗4 yaşındaki kızımın adı sara ama 🥰
ZEYNEP2025 Meryembzdmr Benimde kız Elizan koyucaz ismini . Uzaktan duyulan ezan sesi demek anlami cok guzel