Melikenlbt Bebeeeeek merhaba banda hafif gebelik zehirlenmesi başlangıcı denildi sizin tansiyonuz kaç çıkıyordu
Melikenlbt Bebeeeeek merhaba banda hafif gebelik zehirlenmesi başlangıcı denildi sizin tansiyonuz kaç çıkıyordu
Melikenlbt Bebeeeeek merhaba banda hafif gebelik zehirlenmesi başlangıcı denildi sizin tansiyonuz kaç çıkıyordu
Bebeeeeek Nuurylmz aynen canım onlar hep burası yoğun bakım her an ne olacağı belli olmaz şeklinde konuşuyorlar iyi çok şükür inşallah en kısa zamanda kavuşuruz hepimiz 🌸
Melikenlbt Bebeeeeek bana 24 saatlik idrar testi yaptılar protein çıktı hafif başlangıç dedi evde tansiyon takibi verdiler tansiyonumda en yüksek 13 8 12 9 çıkıyor Allah’ım hepimizin evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
Melikenlbt Bebeeeeek Başka belirtileriniz var mıydı rahatsız ediyorum sürekli kusura bakmayın bende korkuyorum sizde geçirmiş olunca soruyum dedim
Nuurylmz Bebeeeeek insallahhh 🙏iletisimde olalim sizinle destek oluruz hicteyse çünkü su durumda paniklesemde beni ben gibi olan anlar digerleri anlamiyor malesef
Bebeeeeek Melikenlbt verdiler günde 6 tane kullanıyordum ama gene de yüksekti artık bebeğin kilo alımı da durmuştu ve 3 hafta gerilik oluştu tansiyondan
Kayserilim38 Bendede erken doğum riski var 33+2 çok.korkuyorum erken olursa diye buhaftada doğum yapan varmi kizlar
Ozge90 Kayserilim38 Kayserilim38 bende rahim ağzı kısalığı var 26 haftamda öğrendim şuan 35 haftalığım Kayseri’de hangi doktora gidiyorsunuz ben de Kayseri’de yaşıyorum
minikveeannesi Busra2013 bebegin kendini bi tarafa toplamasi erken dogum sebebi mi ? benim hep oluyoda
Busra2013 minikveeannesi ole dıolar ama sık sık olursa benımkı gunde cok kez oluo yarın doktora sorcm ama normal bu haftada sanırım 32 haftads normal
Melikenlbt Bebeeeeek Allahim tez zamanda bebeğinize şafi ismiyle şifa versin inşallah rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Bebeeeeek Melikenlbt yok canım sorabilirsin bu arada sezeryan olmadım normal doğum yaptım doktor çarşamba alıcaz dedi Cumartesi sancım tuttu pazar normal doğurdum başka bir belirti olmadı ama bebek hareketleride aZalmaya başlamıştı
Bebeeeeek Nuurylmz aynen canım aklına takılanları da sorabilirsin bizim bugun 34 gün oldu ama bu günlerde geçecek inşallah 🙏
Bebeeeeek Melikenlbt 24 saatlik idrar tahlili aldılar protein kaçağı çıktı baya yüksekti ödemim çok faZlaydı bebeğim Kız Zeynep Alya 🌸 ismi ve ne kadar su İçsem de idrarım çok aZdı ödem oluyordu içtiğim su