hayat_23 nese_gocuk maşallah canım banada Dua et bu ay olmazsa doktora gdcm öyle klomen ki verir acaba
charlottececi nese_gocuk hayirli olsun ☺️🙏🏻 Saglikla gelsin. Ben de 5+3 te gormustum cift keselerimizi bebisleri ve kalp atislarini surpriz olmustu. ☺️ İnsanin ici icine sigmiyor 😍 bir yandan zor bir yandan büyük şans 😁
Asel2520 nese_gocuk ay maşallah bende 6+4 de öğrendim çift yumurta ikizi olduğunu vede pco hastasıydım normal oldu çok şükür şuan 13 haftalığız
Serap_35 Serap_35 yaa ne kadar güzel hala oturup ağlayasım var ikizleri gördüğüm an o duygu tarfsizdi çok şükür hamdolsun 😍
Asel2520 nese_gocuk sizinki normal mi oldu acaba ben tam 1 sene korunmadan bekledim olmadı tedavi için randevu alacaktım ki hamile olduğumu öğrendim rabbimin mucizesi işte 🤲🏻