Filizz123 Emelyurtpinar meyveyi çok yiyordum cnmm mesela herkes haşlanmış yumurta flan yiyormuş ben yiyemiyorum tiksindim iyice görünce miğdem bulanıyo
Emelyurtpinar Filizz123 aynen ben de hala prilam kullanıyorum ama hergün mutlaka bir meyve tabağı yiyorum. Anlaşılan o da bana yaramış🥲
Filizz123 Glba cnmm ama canını sıkma ya belki son ayda seninkide alırr 35 sonra bebekler çok hızlı kilo alıyomuşş ve uzuyomuş
Deletedmom_33 Emelyurtpinar 33+0′da 2500 kg idi ama kafa çapı önde kendiside önde görünüyor bu yüzden doktorum kg doğru olmayabilir diyor
SayeMom Emelyurtpinar bende öğlen 1de kalkıyorum uyuyorum çok 1 e kadar çocuk aç bekliyor diye üzülüyordum ama yinede depolarımızdan çekiyorlar aç kalmama gibi bişeyi olmaz bence ☺️