minik_kuzumm Esra255 benim kürtaj sonrası kanamam olmadı. Birkaç gün lekelenme şeklinde oldu. Doktorum da gecikmesi normal dedi ama hiç düzensizlik yaşamadığım için takılıyorum
Esra255 minik_kuzumm Hiç takılma canım çok normal stres yapma. Sonuçta hormonlar hamileliğe alışıyor bi anda hamilelik bitiyor vücut kendini toparlamaya çalışıyor. 3 ay içinde düzene girer inşallah . Ben de pko olduğu için biraz geç düzene girdi
Aysehsdmr _gmzenur_ geri çekilme ile korunduk bı kaç test yaptm hep negatif yarın hapla birlikte bı test daha alrm 😂
Meri3220 minik_kuzumm ilkinde 35 gün ikincisinde 29 gün sonra oldum adetin 45 güne kadar olmaması normal bakılıyor genelde
_gmzenur_ Aysehsdmr canım zaten 10 tablet var 5 gün sabah akşam kullandım bittikten 1 hafta sonra adet oldum
Aysehsdmr Kızlar kürtaj olalı 48 gün oldu. Ben hâlâ adet olmadım. İlişki üzerinden 5 hafta geçti testler negatif cikardi olsaydı dimi kan vermedim sadece kaset test yapiyom
Ogi34 minik_kuzumm ben de 14 aralıkta oldum canım bende bekliyorum sancılarım var ama gelen giden yok🙄
minik_kuzumm Der biz de bebek düşünüyoruz ama vitamin değerlerim dişğk çıktı. İlaç kullanıyorum bir de doktor bir kere adet görmen yeterli dediği için erteledik