OzlemYu07 özelde insiyatife bağlı benim ilk kurtajimdan sonra doktorum istersen burda yaparız devlet yapmaz ama gerek yok demişti , 2. Den sonra devlete gittim 2 düşük yaptım dedim hiç bişe sormadılar direk test için rapor verdi bı şansını dene istersen düşüğüm var test yapmak istiyorum diye burda bir hanim evde düşük yaptım demiş ama doktor sormadı bile bana ben detay verdim 2 olduğu için