Sadriye35 5.haftamda yerleşme kanaması yaşadım. 15.haftamda daha beter bir kanama geçirdim. Hiçbir şey yoktu birden bire aşırı şekilde kanamam olmuştu. Doktor gittim hemen. İğne serum vs yapıldı. Bir gece hastanede yattım. Bebekle alakalı değil demişti kanamaya ama nedeni de tam olarak bilinmiyordu. 1 kutu progestan kullandım. 1-2 Ay hep yattım . Sadece tuvalet ve yemek için kalktım. Şimdi 31 haftalik hamileyim. Hiç korkma, dinlen, sinir olma, stres yapma.. sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah bebişini