Kızlar kanamalar kahverengiyse zaten hiç korkma rahimde birikmiş eski kanama alanından gelen kandır o demişti bana doktor , bu arada. Benim 3. Gebeliğim. İlki 7 haftalıkken gelişimi durdu kürtaj oldum 2. De. Kahverengi kanamayla başladı sonra yoğun kanamalar ,ama sağ sağlim doğdu çok şükür , kanamalar da bebek büyüdükçe azalarak bitiyor hiç korkmayın Bebek büyüyecek ve kanama alanını baskılayacak kanamalar duracak inşallah dedi doktor ve durdu , hemde benim bu gebelikte arkadaşın dediği gibş afedersiniz avucumun yarısı kadar parçalar bile geldi düşük yaptım sandım Ama büyüdükçe bebek azalarak bitti sonra hepsini unutacaksınız inşallah :) rahat olun tadını çıkarın iyiy düşünün en güzeli olsun doğduktan sonra yandık onları düşünün dinlenin bol bol 😁 ama Volvo uzanıp dinlenin tek ilacı dinlenmek progestan fitil pruluton iğne. Ve bol su kanaması olan gebeye başka hiçbir tedavi yok İzmir’de git edipim doktor kalmadı bu konu iÇin