sumeyye-5 37 haftamdayım çarşamba günü 3200 çıktı bebeğim. Gebelik şekerim var yükleme yapıldığı zamandan beri diyet yapıyorum. 32 haftaya kadar normaldi bebeğim. Ne zaman havalar soğudu yürüyüş azaldı şekerim yükselmeye bebeğim fazla kilo almaya başladı. Bol bol su içip bol bol yürüyün. Tam buğday ekmeği tüketin. Aç kalmayın ama az az yiyin. Ben sabah 9.30 da kahvaltı ediyorum küçük bi dilim peynir, domates, salatalık, 1 yumurta iki ince dilim de tam buğday ekmeği yiyorum. 11.30 bi bardak süt bi meyve. 14.30 6 kaşık susuz sebze yemeği 2 kaşık yoğurt. 17.30 bi bardak süt bi meyve. 19.30 etli bi yemek(haşlama ya da ızgara ama kesinlikle kızartma tarzı olmayacak) , 4 kaşık susuz sebze yemeği, 2 dilim tam buğday ekmeği ya da yarım kase çorba ama ikisi bir arada olmayacak. En son olarak da akşam 21.30 da iki kaşık yoğurt bi meyve. Ama mesela ayva yiyeceksiniz üçe bölüp tüketin demişti bana diyetisyen. Elma, mandalina vs de küçük olacak.