Ergvn ya valla bu işler öyle olmuyor galiba kızımı 38 de doğum yaptım tam 38 de ve çoğunlukla yatarak geçirdim. Simdi ikinciye hamileyim başından beri hareket halindeyim evi günde kaç defa comelerek vs topluyorum 5 katı çıkıyorum kizim kucağımda düne kadar sürekli dışarıda geziyordum hatta bana sen dışarıda dogurcaksin yeter diyor insanlar doktor da buda 37 38 de gelir dedi su an 38 im hiç bir belirti yok 😂 baya durcak galiba 😂