gurbetcianne97
MihrimahVeAnnesiii
kuzeymomsss ama babasıyla nikahımız yok ve ayrıldık onunla, kimliğe de baba ismi yazmak istemiyorum çünkü ilerde onu benden almaya hiçbir hakkı olmasın istiyorum, doğumuma 15 gün kaldi bebekten habersiz yaşayıp gidiyor hiç umurunda değilmiş gibi, birde ilerde elini kolunu sallayarak gelip benden alamasin, kızım için çok fazla savaşıyorum yaşadıklarımı ben birde Allah biliyor, bebeğime 4 aylık hamileyken annesi ile yengesi bir oluo beni yuvamdan ettiler eşimde gikini çıkarmadı, şu ana kadar bir defa bile aramadı sormadı ve bebeğim üzerinde hiçbir hakkı yok, eğer kimlikte benim babam onun babası olarak görünürse tabiki de öyle yapmam ama kızımı doğumdan sonra gelip benden almalarını asla istemiyorum, cidden çok fazla karışık aklım ne yapacağımı bilmiyorum, daha önce de post açmıştım, başıma gelenleri anlatmıştım, babam kızımı kabul etmiyordu ilk başlarda ama şimdi çok şükür öyle değil, kızımı kabul ediyor ama ben nolur nolmaz diye kimliğe o adamın ismini yazmak istemiyorum