Asiyes çok çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlığına kavuşur 🙏 siz ve eşiniz negatifmisiniz acaba sadece bebeğiniz mi pozitif çıktı acaba. etikette prematüre vardı benim bebeğimde prematüre kuvozde kalırken hemşirelerden doktorlardan mi kaptı acaba.😔