MucizeAnne_ Buda çok güzel orda kadınlardan biri açmış kundak battaniyeyi baktım çok kaliteliydi Buda aynısı onun sadece düğmeleri yok bide kundak şeklinde değil iyiki almışsın bende ya bunu yada kundağı alırdım elimdeki de malı iyi gibi görünüyordu ama fıs çıktı bu iyi seçim güzel günlerde kullanın inşallah