Fatma12
Bol bol yuruyüş yapın ve eşinizle birlikte olmak da işe yarar ve sancınızı evde bekleyin suni sancı çok zor oluyor kontrollerinizi aksatmayın suyu sağlıgı iyiyse bebeginizin bekleyin derim ben ilk oglumda ya bisey olursa diye suni sanci aldimz cok zordu ama ikinci oglumda evde kasık agrim vardi hafif sabah dr gittin 5 santim acılmış hic hissetmedim bile hemen yatış yapıldi 45 dk icinde dogdu oglum...O yuzden evde sancı beklemek de yuruyus egzersiz de fayda var suni sancı almadan insallah dogumunuz olur...😘