zeynepp1 bende aynı senin gibiym kızımda ağır hamılrlık gecırdı bunda çok rahatım ama onunla alakası yok bence bana 12. Haftada çıkntı var erkek gibi denildi 13 te çıkıntı büyümemiş kız %80 denildi sonra farklı doktora gittim oda net kız dedi daha sonra farklı bir doktora gittim ondada erkek diyorum dedi çünkü kızda tomurcuk olur dedi benim gördüğüm baya erkek dedi yani ben kız diyorum çünkü iki doktor kız dedi