Hazal-karabulut1 Hayırlı sabahlar hanımlar bu benim 2. Hamileliğim beta hgc 1385 di ama kese gözükmedi son adet tarihime göre 5 haftalığım bu gun tam basına gelmiş olan var mi hiç ? 2. Hamileliğim ama ilkini inanın unuttum.
Zanaservan Hazal-karabulut1 alla alla görünmesi lazım dı kan değerlerin de yüksek benim beta hcg 570 di göründü 4 haftalıktı sen yine git baktır
Zanaservan Hazal-karabulut1 çünkü başta doktor bana da dedi kesesi bile oluşmamış sonra iyice gezdirdi aha buldum burda dedi
umayben Hazal-karabulut1 geç döllenme vs olabilir canım sıkıntı etme benim betam 2000 in üstündeydi kese gözükmemişti
Miraycoban Hazal-karabulut1 canım benim 6. Haftamda gözüktü kese bazen görünemeyebilir evet geç döllenme de olmuş olabilir benimde basımdan geçti çünkü aynı şey moralini bozma 😊
Hazal-karabulut1 Ya görmedi panik oldum. Dun son adet tarihime göre 4+6 ydi bu gun tam 5 olması lazım. Ama kese mese görmedi hatta alttan da baktı
iremgun Hazal-karabulut1 2500 hatta bazı cihazlarda 5binden sonra görülüyor bir 4 gün sonra gidip baktırım bence daha erken😊
Hazal-karabulut1 İlk gebeliğim degil aslında oğlum da da böyle her şey geç olmustu ama insan ister istemez tedirgin oluyor.
Hazal-karabulut1 Alttan baksa bile mi gözükmemisi normal 2 gun sonra yine çağırdı kan alıp tekrar alttan bakacaklar sanırım
Zanaservan Hazal-karabulut1 vallahi sorma yaa benimde kesesi oluşmamış daha deyince nasıl da üzüldüm eşimin yüz ifadesini görseydiniz sonra burda buldum deyince nasıl derin bir nefes aldım bir bilseniz ama nokta kadar dedi o kadar ufaktı
Hazal-karabulut1 Zanaservan Benim oğlan da yemişti böyle ömrümü doğana kadar her kontrolde bir sıkıntı doğuyordu içime hamileliğim hiç rahat geçmedi bu güzden bir de oynamayı sevmeyen bir çocuktu paso hastanedeydik 🙄 Bunda öyle olmayız inşAllah guzel güzel buyur
Hazal-karabulut1 Bir iki baktım burada da 1360 la falan keseyi görenler var, dış gebelik olabilir mi peki sizce ?
Zanaservan Hazal-karabulut1 inşallah canım korkma sen vallahi bende dün leke görünce az daha ağlicaktım ne oluyor bana diye vallahi sıkıntı ya
Fdnlkmn Hazal-karabulut1 2 gün az olabilir siz bi hafta daha bekleyin ama bu süreçte beta iki günde bir baktırın.yukseliş devam ederse inşallah güzel olcak
Hazal-karabulut1 Zanaservan daha çok yeni bende 24 yaşındayım ama 4 yaşına girecek bir oğlum var bende 5 yıla gireceğim bende erken hamile kaldım 2 haftalık evli falandım 😅