miyopmom Ayaz2016alya2022 aynen bizdede oyle bende yurt disindayim en erken 16. Haftada soyluyor ki ondada eminse yoksa detayliya birakiyolar
Bebekoo HGulsah ay valla sorma adapte olmaya çalışıyorum, kızım diyip hergün konuşuyordum onunla 🤣🤣🤣🤣meğer oğlummuş
Betus_44 Bize 13 haftada erkek demişti dün gittik 16. Hafta da kız dedi ay bilmiyorum güvenesim gelmiyor birde kan verdim ben bu ne oluyor fetal diyorsunuz o mu onda sanırım anlaşılıyor cinsiyeti
Sbldgn Bebekoo bi süre inanmadım üç doktora sordum sonra en son kendi doktoruma bida sordum erkekmiş yani mecbur alıştım 😁😁
Bebekoo Sevgi02020 ilk gebeliğim ama kız olmasına çok sevindik ne yalan söyleyim, doktor dün erkek diyince afalladık ama sağlıklı hayırlısı olsun
eslemsi Bebekoo hadi darisi basima insallah erkektir 28 aylik kizim var bu oglam olsun baglatim diye yola bakiyorum